Alla inlägg under juli 2009

Av Jag är faan inte dum - 17 juli 2009 15:33

Mörker!! Nu är allt i ett mörkt dilemma! När allt är som det ska så är det nått som inte står rätt till men jag vet inte vad som fattas...... Jag blir tokig när jag inte vet vad som fattas men kommer väl på de snart.. Hoppas det är nått bra iaf.. men det är väl som vanligt nått dåligt lr tråkigt!! Du ska bara veta att jag tänker,saknar dig så otroligt mkt <33 En sak som aldrig kommer att lossna i mitt huvud!! Kanske en av dom om du har tur!!!!!! 

Av Jag är faan inte dum - 12 juli 2009 20:36


När livet kändes som mörkast,
då ingen tycktes förstå,
när jag ej ville leva mer,
bara lämna allting och gå.
Då fanns du där för mig,
sträckte ut en hjälpande hand,
tröstade mig när jag grät,
lät mig gråta ut i din famn.
Jag tror ej att du förstår,
hur mycket du betytt för mig,
jag skulle ej leva idag,
om det inte vore för dig.
Du väckte min själ till liv,
den hade varit död i många år,
du fick mig att skratta igen,
jag hoppas att denna lycka består.
Du gav mig hopp på nytt,
du satte mitt hjärta i glöd,
tillsammans ska vi vandra,
genom livet hand i hand.

Av Jag är faan inte dum - 12 juli 2009 20:32

Slutet är nära,
jag känner det intill
Farväl nu min kära,
nu gör jag som jag vill
Med sorgen i mitt hjärta,
sliter jag mig fri
Jag går igenom smärta,
snart är allt förbi
Jag går mot nya tider,
en ny tid och rum
Jag sorgen sakta lider,
hur kan jag vara så dum
Nu tar jag sista klivet,
nu dör min sista glöd
jag hatar detta liv!


Men det viktigaste i livet är du och att jag ÄLSKAR dig fortfarande!

Det är de enda jag behöver komma ihåg. Kommer aldrig att glömma dig Sötis! 

Av Jag är faan inte dum - 12 juli 2009 20:28

Mitt liv är verkligen skit.
Att födas var en nit.
Allt är upp och ner.
Och snart orkar jag inte mer.
P.g.a att det är slut mellan oss är jag inte mig själv.
Jag har lust att hoppa och dränka mig i en älv.
Det känns konstigt att vara glad med dig nu.
För sen så vet jag att du bara ignorerar mig.
Men att vara med dig känns härligt som faan.
Men jag måste erkänna att det ibland även känns som att du inte vill veta av mig.
Det känns som om hela mitt liv står på spel.
Och förlåt men det är mitt fel att det blev såhär.
Men, hur nere jag än är så kommer jag alltid på:
Att vart jag än skulle gå
så finns du alltid kvar hos mig ändå!


För det är endast dig jag ÄLSKAR! <3 

Av Jag är faan inte dum - 11 juli 2009 21:01

Problem och Gatubarn 


2009


När vissa har de svårt så bryr vi oss inte. Jag borde bry mig mer, Stanna upp tänka efter,

Tänk om de var du som inte hade nånstans att bo, 

Ingen mat att äta,

Folk som glor, bo på gatan. fy faaan!! 

Jag måste göra nånting sluta blunda för problemen.
(ref.)


När vissa har de svårt så tittar andra bort, ser åt ett annat håll,

(Jag måste hjälpa till när allting står still)

När vissa har de svårt så tittar andra bort, ser åt ett annat håll

(Jag måste hjälpa till när allting står still)

(ref.slut)


Vad är de som håller på och hända våran värld?, 

Med fattiga o rika dom som lever i misär.

Vi borde dela lika leva på samma nivå, ge gatubarnen ett bättre liv, jag vet att de går.

På tv ser vi barn som lever på lim o alla stängs ute när dom borde släppas in.

Tänk dig om du vore i dom fattigas kläder dom lever i en storm hoppas på bättre väder.

(Du måste göra dig hörd) visa att du finns, fatta livet är inte en Hollywood film, barn som måste slagga någonstans,

Ingenstans att över natta, aldrig leka aldrig skratta, sova på endörrmatta.

Tar varje dag för dag för att inte överleva, går barfota på gatan med hårda stenar. 

Vi måste göra nånting de får inte vara så här,

Allt för få gör nånting tyvärr. 

Tyvärr

(ref)


När vissa har de svårt, så tittar andra bort, ser åt ett annat håll

När vissa har de svårt, så tittar andra bort, ser åt ett annat håll

När vissa har de svårt, så tittar andra bort, ser åt ett annat håll

När vissa har de svårt, så tittar andra bort, ser åt ett annat håll

Vi måste hjälpa till när allting står still

(ref.slut) 


Alla människor är lika värda fast vi lever i skilda världar.

Stopp, stanna va glad för va du har, imorgon kanske inte nånting finns kvar där för dig. 

Du står där på brutna ben går runt i cirklar o hoppas o ber att allt ska va över slippa lida varje dag. 

Dom som kan göra nått är du o jag.
(ref)


När vissa har de svårt, så tittar andra bort, ser åt ett annat håll

När vissa har de svårt, så tittar andra bort, ser åt ett annat håll

När vissa har de svårt, så tittar andra bort, ser åt ett annat håll

Vi måste hjälpa till när allting står still

När vissa har de svårt, så tittar andra bort, ser åt ett annat håll

Vi måste hjälpa till när allting står still

(ref.slut)


BondeN ProduktionS 2009  

Av Jag är faan inte dum - 9 juli 2009 22:18

Att leka med känslorna är inte bra (bra,bra,bra,bra)

Anderssssss 2009

YEAH YEAH (Test RemiXxX)


Jag färdas i samma hastighet som en nyfödd man.

Jag har mycket kärlek att ge

Mycket kärlek som du vägrar att se

Jag skickar budskapet om kärlek

Så spring inte

Se in i ditt hjärta

Följ med mig...

Jag är den jag är, tack och lov.

Vissa verkar aldrig förstå

Hjälp dem förstå

Du måste hitta dig själv

Sen ditt verktyg

Hitta dig själv och ditt verktyg

Då kommer allt bli bra

 Yeahhhhhhh Yeahhhh

Du ska veta att jag tänker och saknar dig stumpan! <33 

Av Jag är faan inte dum - 6 juli 2009 00:03

Saknar dig sen du försvann ifrån mig, 

Saknar o känner mig halv nu när det inte är vi 2

Saknar dig, Saknar våra läppar tätt intill varandra 

Saknar att höra din röst säga "Älskling, Jag saknar dig och älskar dig så otroligt mycket" 

Saknar o ligga tätt intill dig
Men öppna du den där dörren, ta på dig skorna, måste jag ta sönder dig?

för mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig
Jag måste stoppa dig, stoppa dig, stoppa dig

Jag tänker stoppa dig, stoppa dig

Snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig för
Ingenting är som det va, ärligt vad har jag kvar nu?

Ingen ny prick på din hals, ingenting ingenting alls

Har ingenting att lämna tillbaks, inte en endaste sak

Smsa/ skicka på Msn men får inget svar, det är ingen som svara tillbaks
Öppna du den där dörren, ta på dig skorna, måste jag ta sönder dig? 

För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig
Jag måste stoppa dig, stoppa dig, stoppa digJag tänker stoppa dig,

stoppa dig

Snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig 

jag tänker för mycket på dig

Snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig jag tänker för mycket på dig

Snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig jag

ooh jag vet var du jobbar o handlar, var du tar bussen o var du gömmer dig

mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

hjärtat brinner, jag springer, stannar när du märker att jag förföljer dig

för mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.

// BondeN

Av Jag är faan inte dum - 3 juli 2009 21:46

Jag ler för det underbara i mitt liv min ögonsten gör att jag klarar nästa kliv och nu tvivlar jag inte längre på vad kärlek kan skapa Dina skratt, Dina ord är värda att sakna Har varit där,

Har sett döden i mina ögonen Har varit kär i sånna som kört över en men det är slut på gamla visor, Vänder bladet

Nytt kapital, Ett nytt liv, En bättre dag

Jag andas min luft med eller utan dig stannar en stund för att avnjuta det

Har världen framför mina fötter så jag tar ett steg sen tar jag fler, Som gör mig glad, Jag ler

Tar vara på kärleken och stunder som vi delat

lever dag för dag, Och gör det inte mer komplicerat

jag kunde förneka, blunda för det hela

Men livet är bara dessa sekunder som passerar och jag tar vara på den tiden. Faan vad JAG SAKNAR DIG GUMMAN! <33
© BondeN

Ovido - Quiz & Flashcards