Direktlänk till inlägg 6 juli 2009

BondeN - Saknar Dig

Av Jag är faan inte dum - 6 juli 2009 00:03

Saknar dig sen du försvann ifrån mig, 

Saknar o känner mig halv nu när det inte är vi 2

Saknar dig, Saknar våra läppar tätt intill varandra 

Saknar att höra din röst säga "Älskling, Jag saknar dig och älskar dig så otroligt mycket" 

Saknar o ligga tätt intill dig
Men öppna du den där dörren, ta på dig skorna, måste jag ta sönder dig?

för mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig
Jag måste stoppa dig, stoppa dig, stoppa dig

Jag tänker stoppa dig, stoppa dig

Snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig för
Ingenting är som det va, ärligt vad har jag kvar nu?

Ingen ny prick på din hals, ingenting ingenting alls

Har ingenting att lämna tillbaks, inte en endaste sak

Smsa/ skicka på Msn men får inget svar, det är ingen som svara tillbaks
Öppna du den där dörren, ta på dig skorna, måste jag ta sönder dig? 

För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig
Jag måste stoppa dig, stoppa dig, stoppa digJag tänker stoppa dig,

stoppa dig

Snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig 

jag tänker för mycket på dig

Snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig jag tänker för mycket på dig

Snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig jag

ooh jag vet var du jobbar o handlar, var du tar bussen o var du gömmer dig

mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

hjärtat brinner, jag springer, stannar när du märker att jag förföljer dig

för mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.

// BondeN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag är faan inte dum - 6 oktober 2009 00:42


Jag vill att du ska komma tillbaka till mig! Men jag vet att du inte vill ha mig längre! Men jag kan inte gå före den du tycker om mer än mig.. Tyvärr! Du är den ända jag va och är lycklig och va älskad av! Fatta inte varför de blev såhär....

Av Jag är faan inte dum - 6 oktober 2009 00:36


   Mitt Hjärta är krossat och inget kan laga de förutom du! Men ska de vara såhär att allt jag gör blir fel men du gör aldrig fel förutom att gå fel till bokia lr va de va. Jag har alla minnen kvar och jag försöker att tänka bakåt men just nu ...

Av Jag är faan inte dum - 6 oktober 2009 00:28

Mitt hjärta är krossat och inget känns bra nu.  Att en person inte kan förstå hur man mår lr bry sig ens! DU säger att du älskar mig så otroligt mkt men inget av de är sant har jag märkt! Du leker bara med mina känslor! Jag förstog vad Mal...

Av Jag är faan inte dum - 5 oktober 2009 21:58


   Ny telefon ska man strax få hem ;)  Ger bort min gamla mobil ;) ...

Av Jag är faan inte dum - 5 oktober 2009 21:50


   Fyra generationer Styvfarfar Hans (Armen runt farmor, syns knappt) Farmor Ingrid håller sitt barnbarnsbarn  Pappa Bengt Selina´s pappa Krister (Sitter nedanför) ...

Ovido - Quiz & Flashcards