Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Jag är faan inte dum - 21 juni 2009 23:48

sitter ensam här inne och skriver mina texter som aldrig kommer till sång. Tänker och tänker men inga ord kommer ut ur min mun:( När du skickade ett sms med förlåtelse så släppte spärren och latheten. Nu har jag äntligen fått det gjort med låten lr texten kanske jag skulle säga. Tack för att du finns där för mig gumman:$ Kommer aldrig att glömma dig min egna sötis.

Av Jag är faan inte dum - 21 juni 2009 21:23

Du tror att du är så cool vah.leker gangsta och mord hotar ditt exfy fan.
(yeeeeeah)Du tror att du är så tuffmen du är ju bara en bluffoch sluta whinna.för jag gör en bättre låtän du och din lilla koja.som du sitter i och hotar folkmed dom du kallar coola.
(aahhhh fyfan va du är barnslig)Sitter du på din stjärtlapphoppas jag att du skriver en påminnslapp (ååååhhh)Om att du är en feg jävelsom inte vågar stå öga mot ögahoppas jag att du inte gör dom till dom rödadjävul som du tror att du är.hoppas jag att du åker till dom du kallar sköna.men du åker bara upp och ner sen längre nersen drar vi långt ifrån dig...
Fortsättning följer

Av Jag är faan inte dum - 21 juni 2009 19:36

Jag söker efter kärlek men vadfan är det som händerJag hoppas snart att min lycka den vänderDu finns där någonstans, jag letar dag som nattvart är du nånstans min vackra lilla skatt
Jag söker efter kärlek men vadfan är det som händerJag hoppas snart att min lycka den vänderDu finns där någonstans, jag letar dag som nattvart är du nånstans min vackra lilla skatt Jag söker efter kärlek men vadfan är det som händerJag hoppas snart att min lycka den vänderDu finns där någonstans, jag letar dag som nattvart är du nånstans min vackra lilla skatt
Jag söker efter kärlek men vadfan är det som händerJag hoppas snart att min lycka den vänderDu finns där någonstans, jag letar dag som nattvart är du nånstans min vackra lilla skatt Några månader har nu gått men vad är det jag har fåttDet är nånting som fattas, vill bara säga stopp.Blunda för allt, för det känns som jag liderInombords gör ont o mitt hjärta de svider Vill hitta den rätta som får mig att leLigga vakna på natten och skratta ännu merDen vackraste personen som går på två benDu ska va värd all min kärlek o alla ska få se För jag ska hålla din hand, vart än vi gårSpelar ingen roll om vi sågs senast igårFör att älska dig, är det vackraste för migOch jag hoppas att du känner likadant för mig  För du ska va mitt allt, den ända jag vill haAlla ska få veta att det är Du och JagO inget ska förstöra det fina vi harJag ska älska dig lika mycket  som en kvinna ska bli älskad Jag söker efter kärlek men vadfan är det som händerJag hoppas snart att min lycka den vänderDu finns där någonstans, jag letar dag som nattvart är du nånstans min vackra lilla skatt Är du den flickan som jag vill kalla min?Prinsessan som får en puss på sin kindFrukost på sängen, o blommor därtillSäg bara till, för du får de du säger att du behöver men ej har råd De är ingen saga så dags att vakna nuFör jag tänker vara lika söt som Nalle PuhDin egna lilla älskling som du kan lita påBerättar allt för dig baby, det är ju faktiskt så Att ärlighet belönas, och tillit är nåt viktigt förJag vill ju att detta, ska vara på riktigtOch hålla flera år, det är för dig mitt hjärta slårOch jag bryr mig faktiskt om hur du mår  För dina andetag är lika viktiga som minaUtan dej, så är livet inte att ha kvarSläpp aldrig taget om mig, sluta inte kämpaDet är för dig jag lever - Det är dig som jag älskar Jag söker efter kärlek men vadfan är det som händerJag hoppas snart att min lycka den vänderDu finns där någonstans, jag letar dag som nattvart är du nånstans min vackra lilla skatt
Jag söker efter kärlek men vadfan är det som händerJag hoppas snart att min lycka den vänderDu finns där någonstans, jag letar dag som nattvart är du nånstans min vackra lilla skatt Jag söker efter kärlek men vadfan är det som händerJag hoppas snart att min lycka den vänderDu finns där någonstans, jag letar dag som nattvart är du nånstans min vackra lilla skatt
Jag söker efter kärlek men vadfan är det som händerJag hoppas snart att min lycka den vänderDu finns där någonstans, jag letar dag som nattvart är du nånstans min vackra lilla skatt  Jag letar efter nåt..Men.. jag vet inte vad.Jag hoppas du kan ge mig svar på de.För du finns där ute.. Nånstans bland alla andra..Den speciellaOch du ska bli bara min.
Kom inte med några fjortisar. Era keffa jävlar.  

Av Jag är faan inte dum - 21 juni 2009 18:14

Fett tråkiiigt man har när du har åkt ifrån mig. Faan va tomt det blev efter att du hade åkt härifrån. :( Faan vad jag saknar dig gumman :( Den presenten förkänade du väl. Puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards