Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Jag är faan inte dum - 26 juni 2009 16:06

Du betyder otroligt mkt för mig.Vad skulle jag gjort utan dig ??Tack alla gånger du har funnits för mig och tack till alla gångerna du har lyssnat på mig och står ut med det;( Men tack gumman<333 Jag klarar mig verkligen inte utan dig och ditt stöd<333Sötis världens BÄSTA sötnos<3333
Världens BÄSTA Sötnos!<33 Hon stöttar mig vart jag än befinner mig så finns du där det går inte en minut utan dig hoppas du vet att det betyder otroligt mkt för mig och största  kärleken någonsin för mig<33 Jag kommer aldrig våga lämna dig eller kommer aldrig vilja lämna dig aldrig aldrig utan dig gumman!! Du är en viktig och speciell person för mig :$Men jag har så hög kärlek till dig så det är inte sant du är en så speciell och vacker person man kan lita på till 100% Man kan prata med dig om allt våra dagar tsm och år! Det går aldrig att beskriva med kärlek och eller ord :$<3 Vi har mycket skratt och gråt tillsammans! Glöm aldrig våra dagar, månader och år <333 Älskar dig sötnos!:$ // Anders P.S Hoppas du förstår allt jag skrivit och förklarat med ord.Jag gör mitt bästa för att du ska förstå mig på bästa sätt! D.S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards