Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Jag är faan inte dum - 25 juni 2009 16:26

jag gick och tänkte på döden och att jag aldrig skulle hitta den rätte innan jag träffade dig när jag såg dig för första gången vad det som om alla mina problem var lösta. Du var som en ängel som dök ner från himlen och räddade mig jag älskar dig hoppas du älskar mig :$


Men det gick bara 1år 37dagar sen vart du less på mig och kommer innerligen inte tillbaka till mig. :(


Men du ska iaf veta att jag ÄLSKAR dig oavsett om du inte älskar mig.


Det gör ont i mitt själ och i mitt hjärta.

Av Jag är faan inte dum - 25 juni 2009 16:22

Jag vet inte riktigt hur det ska gå! Men en sak vet jag iaf som jag är nöjd med och har hittat en balans som funkar!




Jag satsar:

20% på musiken

80 % på min sötnos som jag INTE tänker bli av med! <33

0 % på kompisar 



// BondeNRemiXxX 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards