Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Kom ihåg: Jag Älskar Dig!

Av Jag är faan inte dum - 22 juni 2009 10:23

jag gick och tänkte på döden och att jag aldrig skulle hitta den rätteinnan jag träffade dig när jag såg dig för första gångenvad det som om alla mina problem var löstadu var som en ängel som dök ner från himlen och räddade mig jag älskar dig hoppas du älskar mig:$

Jag sitter på stranden, drar med händerna i sanden.

Jag ritar ett hjärta, sedan ett hjärta till intill det andra hjärtat.

Ett tecken på två som hör ihop, ett par.

En känsla dyker upp..

En känsla av att någon står bakom mig.

Hoppas på att det är du!

Jag vänder mig om men det är ingen där.

Besviken vänder jag mig om igen och ser ut mot havet.

En tår rinner längst min ena kind.

- Jag glömmer dej inte!

Solen går sakta ner bortom horisonten.

Jag reser mig upp för att gå.

När jag vänder mig om igen en sista gång så står du där.

Den jag hoppats på.

Mitt allt, den jag älskar mest och det är dig!.<33     jag ser dig i korridoren mitt hjärta pumpar häftigtdin blick möter min min enda önskan är att jag vore din
det känns som om du ej lägger märke till mig det enda jag vill är att du känner något för migjag drunknar i dina ögon varje gång jag ser digär du min framtid?eller någon som bara leker med mig?
finns du på riktigt eller är du bara en dröm?om du är en dröm så vill jag aldrig vakna igen, utan för evigt vara i sömn.

Du lever i mitt hjärta precis som när solen glöder
Min själ rinner som en flod och ständigt blöder
Denna stund av lycka, låt mig få behålla den kvar
Himmelens alla stjärnor tindrar, du är helt underbar
 
Kunde jag så blev hela världen till en rosenbädd
Du andas doften av ett jasminträd, så där vitklädd
Att kunna förstå vad riktig kärlek är, det är en gåva
Du lyser som en lampa på himlafästet, som en Nova
 
Kärleken både ger och tar och ingen blir oberörd
Man borde så godhetens frö för att få en rik skörd
Ingen vet min hemlighet, att hjärtats port inte är låst
Känslorna svävar omkring så där mjukt och grandiost
 
Mitt hjärta är ditt och kommer att så vara i all oändlighet
Så vakna upp och njut av dagen detta livets gåvopaket
För dagen kommer när allt förändras och satt på sin spets
Låt alla rösta på kärlekens vingslag i ditt hjärtas valkrets

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag är faan inte dum - 6 oktober 2009 00:42


Jag vill att du ska komma tillbaka till mig! Men jag vet att du inte vill ha mig längre! Men jag kan inte gå före den du tycker om mer än mig.. Tyvärr! Du är den ända jag va och är lycklig och va älskad av! Fatta inte varför de blev såhär....

Av Jag är faan inte dum - 6 oktober 2009 00:36


   Mitt Hjärta är krossat och inget kan laga de förutom du! Men ska de vara såhär att allt jag gör blir fel men du gör aldrig fel förutom att gå fel till bokia lr va de va. Jag har alla minnen kvar och jag försöker att tänka bakåt men just nu ...

Av Jag är faan inte dum - 6 oktober 2009 00:28

Mitt hjärta är krossat och inget känns bra nu.  Att en person inte kan förstå hur man mår lr bry sig ens! DU säger att du älskar mig så otroligt mkt men inget av de är sant har jag märkt! Du leker bara med mina känslor! Jag förstog vad Mal...

Av Jag är faan inte dum - 5 oktober 2009 21:58


   Ny telefon ska man strax få hem ;)  Ger bort min gamla mobil ;) ...

Av Jag är faan inte dum - 5 oktober 2009 21:50


   Fyra generationer Styvfarfar Hans (Armen runt farmor, syns knappt) Farmor Ingrid håller sitt barnbarnsbarn  Pappa Bengt Selina´s pappa Krister (Sitter nedanför) ...

Ovido - Quiz & Flashcards